هبوط

خیالک فی عینی،
و ذکرک فی فمی،
و مثواک فی قلبی،
فاین تغیب؟!

آخرین مطالب
آخرین نظرات

چگونه می‌توان مدار منطقی سوزاند!

سه شنبه, ۱۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۳۳ ق.ظ

خلاصه‌ی منطقی پروژه‌ی جلیلی‌هراسی در ستاد آقای پزشکیان این‌طوریه:



مقدمه‌ی اول:

از جلیلی بترسید! زمانی که ما در رأس دولت بودیم و اون توی شورای عالی امنیت ملی بود، عامل تمام بدبختی‌ها و تحریم‌های کشور شد.


مقدمه‌ی دوم:

به ما رأی بدید تا ما بیایم در رأس دولت و جلیلی برگرده توی شورای عالی امنیت ملی.


نتیجه:

ما مجنونیم و نمی‌فهمیم چی می‌گیم؛ ولی شما بهمون رأی بدید!

۰۳/۰۴/۱۲
بی‌نام/ قابل انتقال به غیر

حرفِ گفتنی

نظرات  (۴)

۱۲ تیر ۰۳ ، ۰۰:۳۵ بی‌نام/ قابل انتقال به غیر
دقت فرمودید آقای پزشکیان مناظره رو با آه و ناله و مریضی شروع کرد، ولی بعد چند دقیقه تا آخر مناظره پشتک می‌زد و بالانس می‌رفت؟
خدایا منی که گناه ابلیس رو هم تو دلم توجیه می‌کنم که بهش گیر ندم، چه‌طور نمی‌تونم لحظه‌ای به این بنده‌ی تو خوش‌بین باشم؟
۱۲ تیر ۰۳ ، ۰۰:۴۳ بی‌نام/ قابل انتقال به غیر
و این‌که:
امشب دلم برای سلیمانی سوخت...


بر دل سیاه شیطون لعنت!
خب این اقتضای اصلاح طلبانه . انتظاری غیر از این نمیشه ازشون داشت
باید پرسید آقای جلیلی برای از بین بردن این انگاره چه کردند ؟ و چه نکردند ؟
۱۶ تیر ۰۳ ، ۰۱:۳۴ بی‌نام/ قابل انتقال به غیر
هنوز نتایج نیومده و تا حدود یکی دو ساعت دیگه تقریبا همه چیز قطعی می‌شه.
من از چند هفته‌ی پیش یه پیش‌بینی کردم که نزدیکانم در جریان‌اند. از بابت ثبت اون پیش‌بینی، این‌جا هم می‌نویسم، شاید درست باشه، شاید نباشه:
آقای پزشکیان رئیس‌جمهور خواهند شد. اما دوره‌ی ریاست جمهوری خودشون رو به اتمام نخواهند رسوند.

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.