هبوط

خیالک فی عینی،
و ذکرک فی فمی،
و مثواک فی قلبی،
فاین تغیب؟!

آخرین مطالب
آخرین نظرات

انتخاب ۳

پنجشنبه, ۷ تیر ۱۴۰۳، ۰۱:۳۴ ب.ظ

هو/

۱- آمدن آقای قالیباف، «اشتباه» بود. وسط‌بازی و سکوت و به قول خودشان پرهیز از تنش‌زایی در مناظرات، «اشتبا‌ه‌ بزرگ‌تر». و ایجاد شبهه از پشت صحنه و خدشه‌دار کردن چهره‌ی آقای جلیلی برای کسب سبد رأی ایشان، «بزرگ‌ترین اشتباه‌» ممکنی بود که از اعوان و انصارشان سر زد و هنوز هم ادامه دارد.
آقای قالیباف در این سال‌ها بارها و بارها نشان داده که یک اشتباه را با یک اشتباه بزرگ‌تر جبران می‌کند!

۲- به شخصه معتقدم حضور آقای پزشکیان برای ایجاد شرایط ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) مناسب است. هم خودشان، هم حامیان‌شان و هم تعداد قابل توجهی از کسانی که به ایشان رأی می‌دهند، از موضع نفاق خارج می‌شوند. و از بین رفتن نفاق در میان «جامعه» برای افراد شاخص، و در درون «وجود» برای حامیان عمومی، از مقدمات ظهور است. طبیعتاً ظهور نفاق، تبعات غیر قابل جبرانی بر عالم خواهد داشت؛ چه رسد بر انقلاب و بر ایران. همان اثری که سقیفه در اوج و غایت، بر کل عالم گذاشت. اما تبدیل نفاق به کفر، عالم را تطهیر می‌کند؛ همان‌گونه که قیام کربلا و عاشورا قدمی بود در جهت تبدیل نفاق به کفر برای تطهیر عالم. خدا کند که کربلایی پیش روی این ملت نباشد؛ که پیش روی جهان هست....

۳- آنان که دیروز از سر افراطِ خیال و وهم‌شان بابت شکست پزشکیان آسوده‌خاطر بودند، امروز از سر تفریطِ خیال، دل‌نگران ظهور دولت سوم روحانی و سقوط نظام و ولایت شده‌اند. در راه هدایت این مردم، پهلوی فاطمه‌ی زهرا (س) شکست و فرق امیرالمؤمنین (ع) ترک برداشت؛ تشکیل دولت سوم و چهارم و دهم روحانی که چیزی نیست. کاش یک نفر پاک‌طینت در این میانه هدایت، و یک خبیث در این هیاهو گمراه شود تا جامعه به رشد برسد؛ آن‌چنان‌که ظهور روحانی بیش از دیگران با جامعه این‌چنین کرد. فراموش کرده‌اید افزایش میل به گفتمان انقلابی رئیسیِ شهید و امتداد آن از برکات حضور روحانی بود؟ فراموش کرده‌اید در ظلمات، ماه می‌درخشد؟ از فتنه نگریزید و آن را در آغوش کشید که سعید را از شقی جدا می‌کند.

۴- حمد و سپاس خدایی را که صلاح دید ما را در ایام خاص ولادت و ولایت با شهادت رئیس‌جمهورمان امتحان کند. حمد و سپاس خدایی را که کارگردان اصلی این صحنه‌هاست. حمد و سپاس خدایی که به برکت وجود علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) هدایت می‌کند و ضلالت می‌دهد. حمد و سپاس خدایی را که به ما از ما مهربان‌تر است.
ما در لحظه‌لحظه‌ها سراسر امیدیم؛ و به فضل او، نه باکی داریم و نه اندوهناک می‌شویم.
۰۳/۰۴/۰۷
بی‌نام/ قابل انتقال به غیر

حرفِ گفتنی

نظرات  (۱)

۰۷ تیر ۰۳ ، ۲۳:۵۱ بی‌نام/ قابل انتقال به غیر
مردم از ترس خواری و ذلت؛
به خواری و ذلت پناه می‌برند.

امام علی (ع)


+ مراقب باشید اسباب‌بازی دست اصول‌گرا نشید ای قالیبافی‌ها، و اسباب‌‌بازی دست اصلاح‌طلب نشید پزشکیانی‌ها! اگر خواستید بشید هم بشید. صاحب‌اختیارید :)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.