هبوط

خیالک فی عینی،
و ذکرک فی فمی،
و مثواک فی قلبی،
فاین تغیب؟!

آخرین نظرات

پنجشنبه, ۲۵ فروردين ۱۴۰۱، ۰۱:۵۳ ق.ظ

هو/


احساس می‌کنم عالم به هم ریخته. احساس می‌کنم همه به هم ریخته‌اند. من آدم عادی شدن و عادت کردن نیستم. به هر طرف نگاه می‌کنم، هیچ چیز سر جایش نیست. بوی عذاب را از چند فرسخی دارم حس می‌کنم. ماه رمضان با تمام رحمتش، انگار مرهم موقّتی شده بر عذابی که این عالم را فراگرفته. خیلی چیزها سر جای‌شان نیستند.

شما هم درد زایمان عالم را احساس می‌کنید؟ شما هم آشفتگی عجیب و نظم غریب را می‌بینید؟ شما هم بوی عذاب و رحمت را استشمام می‌کنید؟ یا در گیرودار مشکلات روزمره به این اوضاع عادت کرده‌اید؟

امشب دیگر مطمئن شدم که حضرت رحمت در معیّت جناب عذاب به‌سرعت در حال تقرّب‌اند. بیایید بالا... بیایید و ببینید چه غوغایی است... بیایید و «خبر» را نظاره کنید...

۰۱/۰۱/۲۵
بی‌نام/ قابل انتقال به غیر

نظرات  (۲)

سلام
متنتون مبشرا و نذیرا بود؟! هم بوی خوب داشت هم بد
پاسخ:
سلام و نور الهی به زندگی شما
خدا بهتون قوّت بده و بندگی‌ها و تلاش‌هاتون رو اون‌طور که شایسته‌ی وجود خودشه جبران کنه.
فقط خبر بود از آن‌چه می‌بینم.
سلام
طاعات و عبادات‌تون قبول باشه ان شاء الله
رفتن عجیب یه تعداد از آدم‌ها خیلی این حس رو به من القا کرد
هم نوع رفتن‌هاشون،هم کثرت این تعداد فقدان
این‌ها به علاوه‌ی اوضاع پیچیده‌ی پساکرونا و تبعاتش
و احوالات درونی آشفته و بی‌سامان خودم
همه‌ش حس می‌کنم دچار یه ابتلای خیلی سختیم و آنچنان هم سربلند نیستیم...
پاسخ:
سلام و رحمت‌ خدا
ان‌شاءالله بندگی شما و همه‌ی دوستان امیرالمؤمنین هم مبارک و مقبول و افزون باشه.
کافیه چند دقیقه از روزمرگی خارج بشیم، یه نگاه به آفاق بندازیم و یه نگاه به انفس. اظهر من‌الشمس شده اتفاقی که در حال رخ دادنه. نمی‌دونم چه‌طور همه داریم ادای «چیزی نشده» درمیاریم.

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.