هبوط

خیالک فی عینی،
و ذکرک فی فمی،
و مثواک فی قلبی،
فاین تغیب؟!

آخرین نظرات

هو/


نمی‌دونم تا یک ماه آینده زنده می‌مونم یا نه.

نمی‌دونم اگه زنده بودم، می‌رسم از این روزا بگم یا نه.

نمی‌دونم تونستم کاری که باید رو بکنم یا نه.

نمی‌دونم پدرشون دراومد بالاخره یا هنوز جا داره که پدرشونو دربیاریم‌.

فقط از آفاق که می‌رم توی انفس، می‌بینم تو هر برهه از زندگی، فکر می‌کنم توی سخت‌ترین شرایطم. و بعدش یه بابی از سختی باز می‌شه که سختی‌های قبلی در مقابلش آسونیه.

خدایا! نکنه معنی إنّ مع العسر یسرا این باشه؟

نکنه آسونی امروز، همون سختی‌های دیروزن که جلوی سختی‌های امروز، خوار و خفیف شدن؟

خدایا! ممنونم ازت که منو در رنج آفریدی. ممنونم که منو در کرب گذاشتی. ممنونم که منو بلا دادی. حمد تو... شکر تو... منزه من!

۰۲/۰۹/۲۴
بی‌نام/ قابل انتقال به غیر

حرف نگفتنی

نظرات  (۲)

سلام
من فکر می‌کنم که اون شکرگزاریِ در بحبوحه‌ی سختی‌ها همون آسونیه شاید چون خیلی خیلی تحمل سختی رو آسون می‌کنه
گاهی هم اون آسانی‌ها هستن در جریان زندگی‌مون منتها سختی‌ها اونقدر مارو در هم می‌پیچن که دیدن آسانی‌ها سخت میشه
پاسخ:
سلام بر شما
آدمیزاده دیگه... با یه نسیم، خونه‌خراب می‌شه...
سلام علیکم
از چهار جمله‌ی اول این مطلب که به‌گمانم قرار نبود من چیزی بفهمم. ان شاء الله در همه‌ی شرایط خداوند یار و یاورتان باشد و بهترین خیرات برایتان رقم بخورد.
پاسخ:
سلام و نور و رحمت یا علی جان :)
ممنونم از دعاهات. نعم‌المولی و نعم‌النصیر...

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.